
Hubnutí je stále aktuálnější téma, které zajímá téměř každého (v podstatě každý si aspoň jednou v životě řekl „musím zhubnout“). Navíc v dnešní době značného obžerství, snížené fyzické aktivity a současně trendu, že štíhlý je in, je o jakékoli hubnoucí metody enormní zájem. O tom že štíhlí lidé mají v podstatě ve všem jednodušší život se rozepisovat nemusíme. Stále poměrně nový, ale už velmi úspěšný produkt BřicháčTom.cz skloubil dokonalé zvládnutí online facebook marketingu a přirozenou metodu hubnutí.
Využívat facebook page s fanoušky umí jen málo která společnost a jen o chlup lépe jsou na tom marketingové agentury. Tomáš Kosačík, jako mladý absolvent vysoké školy se vrhl do světa síťového marketingu a budování týmu. Během několika let vybudoval ve fimě největší českou síť. Současně při dlouhém vysedávání v autě přibral víc jak 20 kg. Práce v síti ho ale neuspokojovala a tak oprášil své dříve nabyté znalosti affiliate marketingu a seo. Spustil jednoduchý web, na kterém prodával svůj kurz, kde krok po kroku představuje své vlastní, zkušeností získané metody hubnutí. Začátky byly těžké, ale po roce počet objednávek eponenciálně narostl. Zároveň začal pracovat na fanouškovské facebook stránce.

V čem spočívá jeho kouzlo hubnutí? Nejde o nijak výjimečné metody. V podstatě všechny informace, které využívá lze nalézt volně na internetu. Vtip je v tom, že Tomáš vyzkoušel všechny možné metody a tudíž již ví, co funguje a co ne. Hubnutí vzal opravdu zodpovědně a studoval informace o potravinách a spalování tuků a cukrů. Chodil si měřit tělesný tuk a díky tomu mohl jednoznačně zjistit, která metoda zabrala. Zkoušel všechny možné metody (tuková dieta, hladovění, jen zeleninu, jen ovoce, intenzivní cvičení apod.). Ve finále začal propagovat (a sám na sobě vyzkoušel a zhubnul prokazatelně 27 kg) běžnou stravu se všemi potravinami. Samozřejmě je třeba dodržovat určitá pravidla. Tzn. ovoce jíst ráno, odpoledne a večer pouze zeleninu. Chleba spíše méně a na svačinu. Snídani vločky v různé úpravě. Do toho člověk nemusí každý den dřít v posilovně, ale spíše nárazově chodit běhat, na procházky, nebo si zacvičit. Je lepší mít více různých fyzických aktivit než pouze jednu (na kterou si tělo zvykne a vliv na hubnutí se sníží). Druhou hlavní myšlenkou je držet se v psychické pohodě. Jinak není šance na zhubnutí. Psychicky nevyrovnaný člověk zkrátka nevydrží dodržovat ani pár jednoduchých pravidel po delší dobu (např. 4 i 6 měsíců) aniž by ihned viděl výsledky.
Jeho facebook fun page se postupně rozrůstala a nyní čítá nějakých 35 tis. fanoušků. Tom poctivě dává na zeď příspěvky a udržuje fanoušky v aktivitě. Jeho příspěvky mívají přes sto like a desítky komentářů a sdílení. Jeho kurz vyustil ve vydání knihy Břicháč Tom – jak jsem zhubnul 27 kg. Knihu publikoval nejdříve na internetu a potom přes ostravského vydavatele dostal knihu do knihkupectví. Na internetu jde o bestseller posledních týdnů a za dva měsíce prodal kolem 15 tis. kusů. To je úctyhodné číslo, ale břicháč jistě míří výše. Projekt BřicháčTom.cz je jedinečnou ukázkou skvělého marketingu na facebooku, práce s fanoušky, využití vlastních znalostí a možností na internetu. Pro všechny ty, kteří chtějí prodávat na internetu by studium facebook profilu mělo být povninností.